fbpx
Uudised

Algas Kõrgema Sõjakooli reklaamikampaania

KRA_piilarid_preview_3Täna, 1. juunil algab reklaamikampaania, mille eesmärk on kutsuda Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste Kõrgema Sõjakooli ridadesse noori, kes tahavad saada väga head juhtimisalast kõrgharidust.

„Erinevat juhtimisalast kõrgharidust pakuvad paljud koolid, Kõrgemas Sõjakoolis anname me väga hea praktilise oskuse juhtida nii inimesi, süsteeme kui ka protsesse ja tehnikat,“ selgitas Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste teabeohvitser kapten Kristjan Kostabi. „Sõjakooli kutsub noori üles valima parimat juhtimisalast kõrgharidust, noored, võrrelge erinevaid koole, valige enda jaoks parim,“ ütles Kostabi.

Kõrgema Sõjakooli reklaamikampaania kõnetab noori vahetult e-kanalites ja välireklaamidel, sest noored veedavad järjest rohkem aega nii e-kanalites kui ka linnaruumis liikudes. Kõrgema Sõjakooli 2014 aasta kampaania võitis Turundustegu 2014 konkursil parima meediakasutuse kategooria.

Kampaaniasõnumid julgustavad noori, kes soovivad end siduda riigikaitsevaldkonnaga, astuma Kõrgemasse Sõjakooli ja püüavad saavutada nende tähelepanu ning kutsuda rohkem infot hankima neid, kes ei ole veel otsustanud, millega tulevikus tegeleda. Kampaania näitab sõjakooli eripära võrreldes teiste kõrgkoolidega ning kutsub kaasa mõtlema.

Põhjaliku info õppimisvõimaluste ja ohvitseri elukutse kohta leiab Kõrgema Sõjakooli kodulehelt www.sojakool.ee ja Facebook’i lehelt ning artiklitest ajalehtede koolituslisades.

Kõrgema Sõjakooli põhikursusel saab rakendusliku kõrghariduse sõjalise juhtimise erialal maa-, mere- või õhuväe õppesuunal. Sisseastumisdokumente saab kõrgemasse sõjakooli esitada tänavu 22. juunist 5. juulini. Kampaaniat korraldavad Kaitseressursside Amet ja Kaitseväe Ühendatud Õppeasutused koos reklaamiagentuuriga DDB Eesti.

Kaitseväe Akadeemia