fbpx
Uudised

Kolmemõõtmeline malelahing kutsub tegema võidukäiku

Mis on sinu järgmine käik? Elus on võidukad need, kes oskavad ka raskes seisus käike ette näha. Kõrgem Sõjakool valmistab sind ette nii lahinguks kui ka eluks.

Sel nädalal alustas Kaitseressursside Amet Kõrgema Sõjakooli värbamiskampaania teise etapiga. Kampaania räägib kaitseväelase karjääriks vajalikest isiksuseomadustest ning näitab elukutsevaliku ees seisvatele noortele ohvitseriametit kui põnevat väljakutset.

„Sinu võidukäik – Kõrgem Sõjakool“ on kampaania teise etapi põhisõnum, mida esitab kolmemõõtmelist malelahingut kujutav animatsiooniklipp. Kampaania loovlahenduse välja töötanud reklaamiagentuur DDB projektijuht Joosep Volkmann kommenteerib: „ Oma lahendustega soovime intrigeerida teraseid, mõtlevaid noori ning tahame neile näidata, et samu omadusi, mida noored hindavad iseenda ja oma sõprade puhul ning mida väärtustab tsiviilmaailm, hinnatakse samaväärselt militaarmaailmas, ohvitseri elukutse puhul.”

Klipis missioonile saadetud malendi edu tagab taktikalise mõtlemise oskus, reaktsioonikiirus ja ettenägemisvõime. Neidsamu omadusi oodatakse ohvitserikarjääri valinud noorelt. Animatsiooniklipp hakkab jooksma kinodes enne seansi algust ning seda on võimalik vaadata välimeedias eksponeeritud QR-koodiga ühendudes.

Kampaaniakeskkonnas www.elukutse.ee saab ennast proovile panna ka kampaania esimese etapi mõttemängu läbides. Mängus tagavad edu kampaania põhisõnumis rõhutatud ohvitserikutseks olulised isiksuseomadused nagu otsustusvõime, analüütiline mõtlemine ning mõtlemis- ja reageerimiskiirus.

Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste Kõrgem Sõjakool on sõjandusega seotud teadusvaldkondi ühendav riigikaitseline rakenduskõrgkool. Ajateenistuse läbinud Eesti Vabariigi kodanikud saavad kolmeaastase põhikursuse lõpetamisel rakenduskõrghariduse sõjalises juhtimises maaväe, mereväe või õhuväe õppesuunal. Eelnevalt kõrghariduse omandanutel on võimalik õppida ohvitseriks aastasel nooremohvitseride kursusel. Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste koosseisu kuuluvas lahingukoolis omandavad kutsehariduse kaadriallohvitserid.

2012. aasta värbamiskampaania looja on reklaamiagentuur DDB. Kaitseressursside Ameti ülesannete hulka kuulub Kaitseväe personali värbamine koostöös kaitseväega ning kaitseväelase karjääri tutvustamine ja populariseerimine avalikkuses.

Kaitseväe Akadeemia