Sel nädalal alustas Kõrgem Sõjakool erinevates meediaväljaannetes uue mängulise reklaamikampaaniaga, mis kutsub oma haridusteele jätku valivaid noori otsustama Kõrgemas Sõjakoolis õpitava ohvitserikutse kasuks.
Alanud kampaania esimese osa küsimus on – Kas tahad teada, mida Sa tegelikult suudad? Sõnum on selge – omadused, mida noored hindavad iseendas ja oma sõprade puhul ning mida väärtustab igapäevane tsiviilmaailm, on samaväärselt hinnatud ka militaarmaailmas, ohvitseri elukutse kandjate juures.
Alanud kampaania kutsub noori end proovile panema interaktiivses testikeskkonnas. Välimeedia abil QR-koodiga ühendudes saab iga huviline oma mobiiltelefoni kaudu sisenemisparooli oma e-mailile. Testikeskkonnas ootab teda militaarselt vormistatud mõttemäng, mis koosneb kümnest osast ja võtab igalt katsetajalt aega umbes 20 minutit. Mängu edukaks läbimiseks on vaja otsustusvõimet, analüütilist mõtlemist, mõtlemis- ja reageerimiskiirust ehk siis just samu võimeid ja eeldusi, mida me ootame noorelt inimeselt, kes on valmis lisama ohvitserikarjääri oma eluvalikutesse.
Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste Kõrgem Sõjakool on sõjandusega seotud teadusvaldkondi ühendav riigikaitseline rakenduskõrgkool. Ajateenistuse läbinud Eesti vabariigi kodanikud saavad kolmeaastase põhikursuse lõpetamisel rakenduskõrghariduse sõjalises juhtimises maaväe-, mereväe- või õhuväe õppesuunal. Eelnevalt kõrghariduse omandanutel on võimalik õppida ohvitseriks aastasel nooremohvitseride kursusel. Kaitseväe Ühendatud Õppeasutuste kooseisu kuuluvas Lahingukoolis omandavad kutsehariduse kaadriallohvitserid.
Kõrgema Sõjakooli reklaamikampaania teine osa käivitub 21. mail. Kampaaniaga saab lähemalt tutvuda uue sisu saanud internetikeskkonnas: www.elukutse.ee Kõrgema Sõjakooli 2012. aasta reklaamikampaania loojaks on reklaamiagentuur DDB, kes on üks kolmest Kaitseressursside Ameti Värbamiskeskuse lähema kolme aasta koostööpartnerist.