„Auhinnatud kampaania on oluline ja kõige agressiivsem osa sõjakooli aasta läbi käivas turunduses, selleks valitud meediakasutus peab olema hästi läbimõeldud,” ütles kaitseväe ühendatud õppeasutuste meedia ja turundusgrupi ülem kapten Kristjan Kostabi.
Efektiivse meediakasutuse kategoorias hindasid žüriiliikmed eelkõige konkursile esitatud töö tulemuslikkust. Hindamise kriteeriumiteks olid põhjendus strateegia valikule, sihtrühma uuringud, idee ja teostus.
Konkursile esitatud sõjakooli kampaania kestis 2014. aasta aprillist juulini ja oli suunatud eelkõige keskkooliõpilastele ja ajateenistuse juba läbinutele. Kampaanias kasutati peamiselt e-kanaleid, väli- ja kinoreklaami.
Kõrgema sõjakooli kampaania esitas konkursile meediabüroo Vizeum, kes on sõjakooli kampaaniat teinud koostöös kaitseväe ühendatud õppeasutuste, värbamiskeskuse ja reklaamibüroo DDB Eestiga aastast 2012.